Aktualności

Utworzono: 18.10.02 11:50
Ostatnia modyfikacja: 18.10.04 08:06

W załączeniu lista przyjętych na Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie NanoBioTech.

Uwaga - zajęcia rozpoczynają się już w najbliższy weekend !!!

Plany w aktualnościach w zakładce poniżej.

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 181002115034_lista_przyjetych_nanobiotech.pdf364.68 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.12 08:49
Ostatnia modyfikacja: 18.10.12 08:49

26 października 2018 r. odbędzie się spotkanie z przedstawicielami DAAD (Niemiecka Centrala Wymiany Akademickiej). 
Na spotkaniu zostaną przedstawione możliwości wyjazdów stypendialnych dla studentów, doktorantów, naukowców oraz nauczycieli akademickich.
Spotkanie będzie miało miejsce w Centrum Wykładowym, w sali 123, w godzinach 9.45-11.45.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.09.21 15:36
Ostatnia modyfikacja: 18.09.21 15:37

W związku z likwidacją grupy ZP-4 od semestru 5 obowiązuje nowy podział na grupy dziekańskie ( taki sam jak grupy specjalnościowe od semestru 6).

Pliki:
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.02 16:58
Ostatnia modyfikacja: 18.10.02 17:02

W dniach dniach 2-4 października  br. Politechnikę Poznańską odwiedzi delegcja z Politechniki Lwowskiej (skład osobowy w załączeniu).

Celem głównym wizyty jest udział w inauguracji roku akademickiego 2018/2019, udział w seminarium  naukowym oraz podjęcie rozmów dotyczących współpracy naukowej.

Program wizyty w załączeniu.

Serdecznie zapraszamy!!!

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 181002165832_lista_lp.pdf593.97 KB
PDF icon 181002165832_program.pdf625.22 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.12 15:42
Ostatnia modyfikacja: 18.10.12 15:43

W załączeniu listy osób przydzielonych na zajęcia z wychowania fizycznego:

- inżynieria biomedyczna_inżynieria materiałowa - I rok

- mechanika i budowa maszyn_zarządzanie i inżynieria produkcji - II rok

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.09.21 16:38
Ostatnia modyfikacja: 18.09.21 16:39

27 września br. w naszej uczelni będzie gościć delegacja z Tajwanu (National Taiwan University of Science and Technology). 

Delegacja chciałaby  przedstawić swoją ofertę współpracy dla naszej kadry naukowej.

Zainteresowanych zapraszamy na spotkanie: godz. 12.00 w sali 203 (sala portretowa) Budynek Rektoratu.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.04 08:06
Ostatnia modyfikacja: 18.10.04 08:07

Konferencja nt. Nowe Wyzwania dla Polskiej Nauki, odbędzie się w Poznaniu 1.12.2018 r., w Warszawie 2.12.2018 r., we Wrocławiu 8.12.2018 r. oraz w Krakowie 15.12.2018 r..

http://www.doktorant.com.pl/index.php/nwdpn2018-iv-edycja

Rekrutacja trwa  do dnia 19.10.2018 r.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.15 09:48
Ostatnia modyfikacja: 18.10.15 09:52

Z głębokim smutkiem i żalem zawiadamiamy o śmierci dra hab. inż. Wacława SZYCA, prof. PP

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 181015094835_klepsydra_waclaw_szyc.pdf251.23 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.09.21 16:41
Ostatnia modyfikacja: 18.09.21 16:41

24 września br. w naszej uczelni będzie gościć delegacja z Chin (Guangdong University of Petrochemical Technology). 

Delegacja chciałaby w przedstawić swoją ofertę współpracy dla naszej kadry naukowej.

Zaintersowanych zapraszamy na spotkanie o godz. 13.00 w Klubie Profesorskim Centrum Wykładowego Politechniki Poznańskiej.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.04 13:50
Ostatnia modyfikacja: 18.10.04 13:50

UWAGA!!!

Prosimy  pracowników i doktorantów o uzupełnienie publikacji punktowanych MNiSW od roku 2017 (początku przyszłej ewaluacji). Może to być punktem wyjścia do przypisania pracownika do danej dyscypliny.
W najbliższym czasie pracownicy Wydziału poproszeni będą o wybór zaktualizowanych dyscyplin naukowych lub artystycznych, które zwiążą ich na co najmniej 2 lata (art. 343 pkt. 7 Ustawy o finansowaniu nauki).
Kluczowe zatem staje się przeprowadzenie analizy publikacyjnej pracowników w oparciu o publikacje w SIN i nowe Rozporządzenie w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych
http://www.bip.nauka.gov.pl/rozporzadzenia-nauka/rozporzadzenie-ministra-nauki-i-szkolnictwa-wyzszego-z-dnia-20-wrzesnia-2018-r-w-sprawie-dziedzin-nauki-i-dyscyplin-naukowych-oraz-dyscyplin-artystycznych.html
co będzie miało przełożenie na ocenę Uczelni w przyszłej ewaluacji (2017 - 2020).

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.09.25 11:31
Ostatnia modyfikacja: 18.09.25 11:31

W dniu 1 października br. (poniedziałek) dziekanat studiów stacjonarnych będzie nieczynny za względu na spotkania organizacyjne dla pierwszego roku.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.05 15:01
Ostatnia modyfikacja: 18.10.05 15:02

Zapraszamy studentów i doktorantów wszystkich kierunków do zgłaszania się do naszego programu stypendialnego w Niemczech. Stypendium przyznawane jest na okres marzec 2019 - lipiec 2019 (na semestr letni wg niemieckiego kalendarza akademickiego). GFPS oferuje pobyt na uniwersytetach m. in. w Berlinie, Lipsku, Heidelbergu, Dreźnie, Hamburgu, Monachium, Bremie. Termin nadsyłania zgłoszeń został wyznaczony na 31.10.2018.
Wymogiem, jaki GFPS-Polska stawia stypendystom, jest przeprowadzenie projektu naukowego na wybrany przez siebie temat, niekoniecznie związany z tokiem studiów. Projekt może przyjąć formę referatu, doświadczenia, badania itp. Mile widziane jest nawiązanie do swojej pracy dyplomowej: licencjackiej, inżynierskiej, magisterskiej, doktorskiej.

Oprócz finansowania pobytu nasze stowarzyszenie organizuje dla stypendystów bogaty program kulturalny, pomoc w znalezieniu mieszkania oraz przy wypełnianiu formalności.

https://www.gfps.pl/info/

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 181005150154_stypendia_gfps.pdf1.1 MB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.09.25 12:07
Ostatnia modyfikacja: 18.09.25 12:44

Prosimy o zapoznie się z poniższymi informacjami:

- podział na grupy wszystkich kierunków

- umowa o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne świadczone przez Politechnikę Poznańską - podpisanie umowy nastąpi dnia 1 października br. podczas spotkań organizacyjnych zaplanowanych dla poszczególnych kierunków.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.06 08:41
Ostatnia modyfikacja: 18.10.06 08:41

Serdecznie zapraszamy naukowców, studentów, doktorantów, osoby niepełnosprawne i ich opiekunów na kolejną - IV Ogólnopolską Konferencję Naukowo-Szkoleniową Medycyna Personalizowana, organizowanej w tym roku pod hasłem: "Genom, niepełnosprawność, edukacja, pacjent, technologie."

Konferencja odbędzie się w dniach 27-29 listopada 2018 r. w Centrum Kongresowym hotelu „Victoria” Lublinie przy  ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 58/60.

Głównymi organizatorami są: Zakład Genetyki Klinicznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Katedra Architektury, Urbanistyki i Planowania Przestrzennego Politechniki Lubelskiej oraz Oddział Polskiej Akademii Nauk w Lublinie.

Program naukowy Konferencji obejmuje wykłady, komunikaty, sesje plakatowe, seminaria i praktyczne warsztaty. Konferencja będzie okazją do prezentacji współczesnych trendów w architekturze, edukacji, medycynie, psychologii, szeroko pojętej terapii  i rehabilitacji. Interdyscyplinarność konferencji będzie stanowić doskonałą platformę do wymiany wiedzy i doświadczeń w zakresie szeroko rozumianej opieki nad osobami niepełnosprawnymi pomiędzy lekarzami, architektami, fizjoterapeutami, nauczycielami i terapeutami. Dodatkowo, przewidujemy uczestnictwo w obradach konferencji rodziców i opiekunów osób niepełnosprawnych. Zapraszamy organizacje pozarządowe osób niepełnosprawnych oraz opiekunów osób niepełnosprawnych. Specjalne sesje dedykowane będą problemom diagnostyki i terapii pacjentów ze spektrum autyzmu i z zespołem Downa. Poruszane będą problemy orzecznictwa, pracy osób niepełnosprawnych i opieki socjalnej. Po raz kolejny konferencja dotyczyć będzie również problematyki projektowania przestrzeni architektonicznej w funkcjonowaniu osób niepełnosprawnych. Szczególna uwaga będzie poświęcona medycynie personalizowanej: połączenie najnowszych odkryć m. in. z dziedziny genetyki i zastosowania ich w terapii celowanej z wykorzystaniem komórek macierzystych.

 

Pliki:
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.09.26 11:10
Ostatnia modyfikacja: 18.09.26 11:10

Zebrania organizacyjne - zajęcia z wychowania fizycznego.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.08 08:26
Ostatnia modyfikacja: 18.10.08 08:27

See&Say to wydarzenie w trakcie którego młodzi ludzie, podczas 15-minutowych spotkań, mogą skonsultować swoje prace, pomysły i projekty z doświadczonymi praktykami na rynku przemysłów kreatywnych. Zapraszamy studentów i absolwentów, których zainteresowania mieszczą się w jednej (lub więcej) z 18 kategorii. Tego dnia w jednym miejscu znajdą się najbardziej doświadczone osoby niemalże z każdego obszaru przemysłów kreatywnych. Najlepsze zgłoszone projekty promujemy na początku roku na wystawie MUST SEE (relacja z zeszłorocznej edycji). Wielu z naszych absolwentów nie tylko rozwinęło swoje projekty, ale też nawiązało ciekawe współprace bądź dostało oferty pracy.

Poniżej kilka przykładowych kategorii.

  •         Creative Technology - niestandardowe, innowacyjne rozwiązania technologiczne, koncepty takich rozwiązań, aplikacje mobilne, interfejs/instalacje interaktywne, wearable technology, programowanie w służbie designu/sztuki, interactive art.
  •         Gra - zrealizowane gry, projekty gier, pomysły na gry lub prace studenckie z tej dziedziny
  •         Instalacja/Videoinstalacja - instalacje przestrzenne, interaktywne, obiekty, videoinstalacje, video wielokanałowe, aranżacje przestrzenne, scenografia.

Tegoroczna edycja Przeglądu odbędzie się 23 listopada w godzinach 10:00-18:00 w Warszawie. Oprócz konsultacji uczestnicy mogą wziąć udział w szeregu dedykowanym im warsztatów. Wszystkie wydarzenia są bezpłatne.

Więcej informacji: www.seesay.pl

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.09.28 14:48
Ostatnia modyfikacja: 18.09.28 14:48

W załązceniu plany zajęć:

- I semestr I rok

- III semestr II rok - j. angielski, wykładowcy zostaną wpisani w terminie późniejszym

- I semestr studiów interdyscyplinarnych NanoBioTech

Pliki:
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.08 14:25
Ostatnia modyfikacja: 18.10.08 14:25

Konkurs obejmuje prace dyplomowe na kierunkach zarządzanie i inżynieria produkcji oraz zarządzanie, obronione w wyższych uczelniach krajowych.

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 181008142545_plakat_prace_dyplomowe.pdf318.33 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.01 15:32
Ostatnia modyfikacja: 18.10.01 16:16

Uwaga Studenci 3 semestru mechaniki i budowy maszyn - nowy podział na grupy w załączeniu.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.09 15:32
Ostatnia modyfikacja: 18.10.09 15:32

Celem przedsięwzięcia jest umożliwienie zadebiutowania w publikacji o profilu naukowym, a jednocześnie w recenzowanym sprawozdaniu z międzynarodowej konferencji naukowej, oraz wystąpienie podczas międzynarodowej konferencji naukowej, przedstawiając recenzowane wystąpienie, bowiem zgodnie z wymogami ustawy o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki „warunkiem wszczęcia przewodu doktorskiego jest posiadanie wydanej lub przyjętej do druku publikacji naukowej w formie książki lub co najmniej jednej publikacji naukowej w recenzowanym czasopiśmie naukowym wymienionym w wykazie czasopism naukowych ogłaszanym przez ministra właściwego do spraw nauki zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 44 ust. 2 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U.

Nr 96, poz. 615, z późn. zm.16)) lub w recenzowanych materiałach z międzynarodowej konferencji naukowej lub publiczna prezentacja dzieła artystycznego.”

Natomiast ustawa z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce stanowi, iż stopień doktora nadaje się osobie, która posiada w dorobku co najmniej  artykuł naukowy opublikowany w czasopiśmie naukowym lub w recenzowanych materiałach z konferencji międzynarodowej, które w roku opublikowania artykułu w ostatecznej formie były ujęte w wykazie sporządzonym zgodnie z przepisami .

Termin nadesłania prac: 30 listopada 2018 r.

Termin rozstrzygnięcia: 20 grudnia 2018 r.

1. Projekt ma charakter otwarty, mogą w nim uczestniczyć wszyscy studenci studiów I, II i III stopnia, oraz absolwenci nie posiadający tytułu naukowego – doktora.

2.  Każdy uczestnik może przysłać własny artykuł, w którym przedstawi swój pogląd, pomysł, punkt widzenia, o dowolnej tematyce i profilu, pod warunkiem, że będzie się odnosił do pojęcia „zrównoważonego rozwoju”.

Artykuł powinien mieć charakter naukowy i zawierać w sobie nurt/aspekt innowacyjny.

3. Artykuły po przejściu procesu recenzowania zostaną opublikowane: w zeszytach naukowych (obecnie za opublikowanie w nich artykułu uzyskuje się 11 punktów), lub w czasopismach naukowych (np. 4 pkt.), czy w recenzowanych materiałach z konferencji międzynarodowej. O zakwalifikowaniu artykułu do odpowiedniej publikacji zdecydują organizatorzy i Rada Naukowa.

4. Artykuł oraz kartę zgłoszenia należy przesłać w wersji elektronicznej (plik Word i PDF) na adres hk@buzek.pl, a także jeden egzemplarz w wersji papierowej - sygnowany tj. opatrzony na odwrocie następującymi danymi: imię i nazwisko autora oraz adres. Prace nie mogą być oprawiane.

5.  Do prac należy dołączyć wypełnioną załączoną kartę zgłoszenia oraz oświadczenie autora. Prace bez karty zgłoszenia nie będą opiniowane ani oceniane przez recenzentów.

6. Prace pozostają do dyspozycji organizatora i nie podlegają zwrotowi.

7.  Prace/artykuły należy przesłać lub dostarczyć na adres: Biuro Posła do Parlamentu Europejskiego prof. Jerzego Buzka, 40-097 Katowice, ul. 3 Maja 17/3, z dopiskiem „Debiut naukowy 2018” oraz na adres e-mail hk@buzek.pl .

8. Ostateczny termin dostarczenia prac upływa: 30 listopada 2018 roku.

9. Weryfikacji, oceny prac i podziału nagród dokona zespół powołany przez organizatora, który przekaże wyniki swojej pracy do zatwierdzenia Radzie Naukowej z prof. dr hab. inż. Jerzym Buzkiem na czele.

10. Autor/ka najciekawszej pracy – zostanie zaproszony/a do odwiedzenia Parlamentu Europejskiego przez prof. Jerzego Buzka. Ponadto przyznane zostaną wyróżnienia,  w tym: studentowi/ce będącymi jeszcze przed zdobyciem tytułu licencjata, studentowi/ce nie posiadających tytułu magistra, również przewidywane jest wyróżnienie dla doktoranta, a także wręczone zostanie wyróżnienie specjalne za pracę zespołową.

11. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone po 20 grudnia 2018 roku, m. in. na stronie internetowej http://www.debiut.buzek.pl i www.buzek.pl

12. Autorzy prac zostają zaproszeni do prezentacji swojego recenzowanego artykułu, podczas międzynarodowej konferencji naukowej, która odbędzie się z udziałem specjalnych gości, recenzentów i Rady Naukowej w maju 2019 roku. O terminie uczestnicy zostaną powiadomieni drogą  mailową lub pocztą.

13.Uczestnictwo w niniejszym projekcie jest równoznaczne z akceptacją przez autorów wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.

14. Biuro organizacyjne:

Dr Henryk A. Kretek – Przewodniczący -  (Biuro Posła do PE prof. Jerzego Buzka, oraz PWSZ w Raciborzu) tel. (+48) 609 771 772; hk@buzek.pl, Dr hab. Aleksandra Kuzior, prof. nzw. w Pol. Śl., Kierownik Katedry Stosowanych Nauk Społecznych)

tel: 32-277-73-23,  roz2@polsl.pl, aleksandra.kuzior@polsl.pl,

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.09.19 09:18
Ostatnia modyfikacja: 18.09.28 10:34

UWAGA STUDENCI!!!

WAŻNA INFORMACJA DOTYCZĄCA SKŁADANIA WNIOSKÓW STYPENDIALNYCH

Nowa forma składania wniosków stypendialnych on-line z przyczyn technicznych niestety nie zostanie jeszcze uruchomiona w tym roku akademickim.
Powracamy więc do poprzedniego sposobu ubiegania się o stypendium. Informacje na głównej stronie PP będą aktualizowane na bieżąco.
Terminy i miejsca składania wniosków :

*12 października (studia stacjonarne), pok. 214 – budynek WBMiZ – II piętro  - TYLKO stypendia socjalne

* 12 października (studia stacjonarne) pok. 212 - budynek WBMiZ - II piętro - stypendia Rektora dla najlepszych studentów, stypendia dla osób niepełnosprawnych i zapomogi

*13 października (studia niestacjonarne) - pok. 17 w Zintegrowanym Centrum Obsługi

Przypominamy, że dnia 1 października br. w związku ze spotkaniami organizacyjnymi dla studentów 1 roku dziekanat jest NIECZYNNY.

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.01 16:19
Ostatnia modyfikacja: 18.10.04 08:06

W załączeniu lista przyjętych na studia doktoranckie WBMiZ.

Uwaga - zajęcia rozpoczynają się już w najbliższy weekend !!!

Plany w aktualnościach w zakładce poniżej.

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 181001161949_lista_przyjetych.pdf429.97 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.09 15:36
Ostatnia modyfikacja: 18.10.09 15:36

Miasto Poznań organizuje XV edycję konkursu „Nagroda Miasta Poznania za wyróżniającą się pracę doktorską" i „Nagroda Miasta Poznania za wyróżniającą się pracę magisterską".

Celem konkursu  na najlepsze prace magisterskie i doktorskie obronione na poznańskich uczelniach i w poznańskich placówkach naukowych jest zaangażowanie młodych talentów na rzecz rozwoju miasta oraz promowanie ich osiągnięć.

Na autorów i autorki trzech najlepszych prac doktorskich czekają równorzędne nagrody w wysokości 8.000 zł, a na autorów i autorki trzech najlepszych prac magisterskich trzy równorzędne nagrody w wysokości 4.000 zł.

Do konkursu mogą być zgłaszane prace powstałe we wszystkich uczelniach i placówkach naukowych Poznania, z dziedzin i dyscyplin nauki, które mogą znaleźć zastosowanie w funkcjonowaniu, rozwoju lub promocji Poznania.

Termin przyjmowania zgłoszeń mija 15 listopada 2018 roku. 

Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem konkursu. Wszystkie niezbędne informacje dotyczące konkursu znajdują się pod tym linkiem. 

Pytania dotyczące zgłoszeń i przebiegu konkursu można kierować pod adres mailowy: akademickipoznan@um.poznan.pl

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.09.19 14:55
Ostatnia modyfikacja: 18.09.19 15:02

Informujemy, że dr inż. Szymon Wojciechowski z Instytutu Technologii Mechanicznej otrzymał stypendium nukowe Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla młodych naukowców.

Serdeczne gratulacje !!!

Więcej informacji: https://www.nauka.gov.pl/komunikaty/ogloszenie-wynikow-konkursu-o-stypen...

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.01 16:46
Ostatnia modyfikacja: 18.10.01 16:48

NOWOPRZYJĘCI DOKTORANCI

  • ELEKTRONICZNA LEGITYMACJA DOKTORANCKA (ELS)

Dowód wpłaty w wysokości 17 PLN za ELS należy przesłać do dnia 08 października 2018 r. na adres mailowy: beata.czerkas@put.poznan.pl

Dane do przelewu:

Politechnika Poznańska

Wydział Budowy Maszyn i Zarządzania

Nr konta: 87 1090 1362 0000 0001 0343 7670

Kwota: 17,00 PLN

Tytułem: ELS <imię i nazwisko>

 

Termin spotkania organizacyjnego zostanie podany na stronie wydziału w zakładce „aktualności”.

DOKTORANCI NIESTACJONARNI

  • OPŁATA SEMESTRALNA

Dowód wpłaty w wysokości 1200 PLN za semestr należy przesłać do dnia 31 października 2018 r. na adres mailowy: beata.czerkas@put.poznan.pl

Dane do przelewu:

Politechnika Poznańska

Wydział Budowy Maszyn i Zarządzania

Nr konta: 87 1090 1362 0000 0001 0343 7670

 

WSZYSCY DOKTORANCI

 

  • STYPENDIUM DOKTORANCKIE I PROJAKOŚCIOWE

Wzór wniosku oraz Regulamin przyznawania stypendiów doktoranckich doktorantom Politechniki Poznańskiej znajdują się na stronie internetowej Uczelni pod adresem:  https://www.put.poznan.pl/pl/studia-doktoranckie/uchwaly-i-zarzadzenia

  • POMOC MATERIALNA

Wzory wniosków i wykaz wymaganych dokumentów oraz Regulamin przyznawania pomocy materialnej doktorantom Politechniki Poznańskiej znajdują się na stronie internetowej Uczelni pod adresem: https://www.put.poznan.pl/pl/pomoc-materialna/pomoc-materialna-dla-doktorantow

Wnioski należy składać w pokoju 209 – budynek WBMiZ, w terminie  do dnia 12 października 2018 r.

Komplet wymaganych dokumentów można również przesłać pocztą na adres:

Studia Doktoranckie

Wydział Budowy Maszyn i Zarządzania

ul. Piotrowo 3

60-965 Poznań

 

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.10.11 09:04
Ostatnia modyfikacja: 18.10.11 09:04

Zajęcia kompensacyjne odbywają się raz w tygodniu - do wyboru: wtorek, środa lub czwartek.

 

mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych
Utworzono: 18.09.19 15:12
Ostatnia modyfikacja: 18.09.19 15:13

Informujemy, że w dniach 17.09.2018 r. - 28.09.2018 r. na wydziale ma miejsce 45 posiedzenie ISO TC 213 - normy  w metrologii i długości kąta.

Specjaliści z całego świata dyskutują o nowych normach i modyfikują już istniejące. W wydarzeniu będzie uczestniczyło ponad 100 osób.

Pliki:
ZałącznikWielkość
PDF icon 180919151223_poster_meeting_of_the_iso_a3.pdf513.1 KB
mgr Beata Czerkas
specjalista ds. administracyjnych